• Select your country and log in to the platform

    Switzerland
    Belux
    Germany
    Austria
    Netherlands
    Greece
    United Kingdom
    Ireland
    France
    Italy
    Spain
    Czech Republic
    Cyprus
    Slovakia
    Romania
    Bulgaria
    Hong Kong (SAR)
    India
    United Arab Emirates
    Turkey
    Jordan
    Indonesia

    If your country is not on the list, register on the global platform

    Register
Logo-SynESGy
  • Аудитория
  • Кои сме ние
    • Членство
    • Защо CRIF
  • Какво правим
  • ESG пътеводител
български English

FAQ – Често задавани въпроси

Frequently asked questions

Index

  • 01. За регистрация в платформата
  • 02. Как да вляза в платформата
  • 03. Смяна на потребител и идентификатори
  • 04. Проверка на качество и състояние на въпросника
  • 05. Съставяне на въпросника

01. За регистрация в платформата

Достъпът се получава чрез линка https://service.synesgy.com/bg и избиране на опция ‘Нов член ли сте? Натиснете тук’: Отваря се регистрационна форма. Всички задължителни полета трябва да се попълнят. След като отбележите ‘Аз не съм робот’, изберете бутона “Регистрирай се”. Потребителят ще получи имейл на посочения имейл адрес с инструкции как да завърши профила си.


02. Как да вляза в платформата

Това е техническа особеност: потребителят на този имейл трябва да изпрати запитване до customercare-bg@icapcrif.com с информация за имейл адреса и грешката в системата.


Потребителят трябва да изчaка няколко минути и да провери дали е получил имейл за регистрация. Ако такъв имейл е получен, регистрацията е успешна и потребителят получава достъп до връзката. Ако не е получен, потребителят трябва да смени браузъра и да започне отново попълване на данните в Synesgy, за да  направи регистрацията.

Ако по-късно още няма регистрация, изпратете запитване до customercare-bg@icapcrif.com


Такава грешка се появява, когато дружеството вече е регистрирано на сайта на Synesgy.

За да провери това Оператор Обслужване на клиенти проверява на https://service.synesgy.com/bg. Той влиза през „Административна конзола“ > „Потребителски настройки“ и търси дружеството по име или бизнес идентификатор.

Ако дружеството излезе, това означава, че то вече е регистрирано и може да се провери имейла, използван за регистрация. В този случай Операторът съобщава на клиента, че неговото дружество е регистрирано в Synesgy.


Потребителят може да възстанови паролата си като избере опция „Забравили сте паролата си? Натиснете тук:

Друг начин е чрез влизане на  Оператор Обслужване на клиенти на https://service.synesgy.com/bg с негови идентификационни данни през „Административна конзола“ > „Потребителски настройки“, търсене дружеството по име или бизнес идентификатор и избиране на съответната икона.

 


03. Смяна на потребител и идентификатори

В този случай е необходима внимателна преценка. Ако искането идва от ръководител на веригата за доставки, промяната може да продължи. Ако искането е от потребител, който първоначално е направил регистрирация в платформата Synesgy доброволно, трябва да е сигурно, че той има делегирано право от компанията за промяна и е нейн действащ служител.

И в двата случая е необходимо писмено заявление.

След като е потвърдена самоличността на потребителя, Оператор влиза в https://service.synesgy.com/bg със свои идентификационни данни през „Административна конзола“ > „Потребителски настройки“, търси дружеството по име или бизнес идентификатор и избира икона с молив (за промяна/корекция).

В този панел можете да промените данни като имейл, име, фамилия, телефонен номер и др.


04. Проверка на качество и състояние на въпросника

Потребителят трябва да избере „ Запазване като чернова“. Такава възможност има във всяка част на въпросника, като дейността по попълването му може да се възобнови по-късно. Ако необходимите за прикачване файлове не са налични във времето, е необходимо да се променят отговорите във въпросника.


Това означава, че потребителят може да не е прикачил необходимата документация (състояние на въпросника: неуспешно потвърждаване). В края на въпросника потребителят може да се запознае със списък с необходими документи, поддържани формати и бутон за качването им.

След като потребителят натисне “Качване на файла“, трябва да избере категория на документа, напр.сметка за енергия, сметка за вода, партньорство, сертифициране и др.


Известия с неудебелен шрифт: трябва да се разглеждат като грешка. Ако имате такива,  трябва да изпратите тази информация до customercare-bg@icapcrif.com  за проверка.

Известия с удебелен шрифт: проверяват се от операторите. Проверката се извършва чрез достъп до бизнес информация (напр. Потребителят обявява 7 служителя, но в БИР (бизнес информационен доклад) са декларирани 5).


В секцията „Проверка на качеството“ за конкретно дружество, Операторът може да види по съответната икона дали е заключен въпросника. Тогава той започва да го разглежда.

За детайли относно работата на Оператора  - натиснете секция „Коментари“, за да разберете кой проверява истинността на процеса. Може да поискате Операторът да ускори проверката. Ако не е възможно да изведете името му, напишете имейл до customercare-bg@icapcrif.com.


Потребителят може да влезе в секцията „Коментари“, за да види всички известия, свързани с конкретни въпроси, които трябва да бъдат прегледани отново.


Ние можем да споделяме само публични коментари.


05. Съставяне на въпросника

Не е възможно въпросникът да се отпечата директно през платформата. Вместо това потребителят може да го свали на компютъра си и след това да го отпечата.


Промяна може да се направи само при първото влизане в платформата. След това оператор трябва на изпрати съобщение до customercare-bg@icapcrif.com, за да се направи такава промяна.


Операторът изпраща запитване до […], прикачвайки въпроса на потребителя.


Synesgy предоставя на МСП ESG оценка, която могат да представят пред заинтересовани страни. Synesgy е инструмент, използван от големите вериги за доставки за по-високо ниво на прозрачност сред участниците на пазара относно теми, свързани с ESG. Synesgy подпомага привличането на кредитни институции и инвеститори чрез разкриване на действията за устойчивост.

Въпросникът е съставен от основен раздел и специфични за индустрията въпроси в съответствие с европейските норми и световните стандарти. Накрая на дружеството се издава сертификат.


SynESGy
  • КОНТАКТИ
  • FAQ – Често задавани въпроси
  • ПОЛИТИКА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ
  • ПОЛИТИКА ЗА БИСКВИТКИ
LinkedIn

АЙКАП КРИФ ЕАД, България, София 1404, бул. България 51Б

Copyright 2024 - ICAP CRIF EAD

български English
  • Аудитория
  • Кои сме ние
    • Членство
    • Защо CRIF
  • Какво правим
  • ESG пътеводител
    • LOG IN
      • List of countries

        • Switzerland
        • Belux
        • Germany
        • Austria
        • Netherlands
        • Greece
        • United Kingdom
        • Ireland
        • France
        • Italy
        • Spain
        • Czech Republic
        • Cyprus
        • Slovakia
        • Romania
        • Bulgaria
        • Hong Kong (SAR)
        • India
        • United Arab Emirates
        • Turkey
        • Jordan
        • Indonesia
    • If your country is not on the list, register on the global platform

      Register